1.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΓΟΡΑ;

Δεν χρειάζεται να είστε εγγεγραμμένος χρήστης για να κάνετε μια παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε (αν είστε ήδη εγγεγραμμένος) ή να εισάγετε τα δεδομένα αποστολής. Εάν θέλετε, μπορείτε να εισάγετε έναν κωδικό πρόσβασης, έτσι ώστε τα δεδομένα σας να αποθηκευτούν για μελλοντικές αγορές ή να μην εισαγάγετε έναν κωδικό πρόσβασης, οπότε σε μελλοντικές αγορές θα πρέπει να καταχωρίσετε εκ νέου τα δεδομένα σας. Εάν επιλέξετε να εισαγάγετε έναν κωδικό πρόσβασης, δημιουργείτε έναν λογαριασμό και αυτό σας δίνει πρόσβαση σε πρόσθετες λειτουργίες του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως αγαπημένα, υπενθυμίσεις και ιστορικό παραγγελιών.

2.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας που έγινε μέσω τηλεφώνου ή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών +30 2102706088 ή να στείλετε email στο info@cloud9byl.gr

3.ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΡΟΥΧΟ;

Μπορείτε να κάνετε γρήγορα και εύκολα μια επιστροφή.

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (παραγγελία), εντός 14 ημερών από την παράδοση των ειδών και να μας επιστρέψετε όλα τα είδη της παραγγελίας, με δικά σας έξοδα, εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε (μέσω email, τηλεφώνου ή δελτίου επιστροφής). Παρακαλούμε διατηρείστε την απόδειξη επιστροφής.

Εμείς, εντός 14 ημερών από τότε που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε (συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των εξόδων αποστολής), με πίστωση της πιστωτικής σας κάρτας, αν την χρησιμοποιήσατε, ή με κατάθεση στο λογαριασμό σας (θα πρέπει να μας δώσετε το IBAN με email στο info@cloud9byl) ή με επιταγή ημέρας που θα σας σταλεί ταχυδρομικά. Δικαιούμαστε να παρακρατήσουμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρι να παραλάβουμε τα είδη ή να λάβουμε απόδειξη της επιστροφής αυτών (όποιο συμβεί πρώτο).

Φέρετε ευθύνη για μείωση της αξίας των ειδών λόγω χειρισμού μη απαραίτητου για τη δοκιμή τους. Το επιστρεφόμενο είδος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση.

Μπορείτε, εντός 14 ημερών από την παράδοση των ειδών, να αντικαταστήσετε οποιοδήποτε είδος της παραγγελίας με άλλο χωρίς να χρεωθείτε με νέα έξοδα αποστολής.

Στείλτε την επιστροφή σας προς: 

FASHION VALLEY IKE

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΕΜΑΤΩΝ

LOGISTICS PLUS  

Δ. Σολωμού 56 14234 Νέα Ιωνία 

Παρακαλούμε εσωκλείστε στο δέμα το δελτίο υπαναχώρησης ή σημείωμα με τα στοιχεία που μας δηλώσατε κατά την παραγγελία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, email) και οδηγίες για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με άλλο είδος.

Πατήστε για να τυπώσετε  Δήλωση Υπαναχώρησης εδώ 

Εύκολος τρόπος επιστροφής

Για Ελλάδα: Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να παραδώσετε τα επιστρεφόμενα είδη στο πλησιέστερο κατάστημα ACS, χωρίς να πληρώσετε και θα παρακρατήσουμε το κόστος αποστολής (3.90 € έως 2 κιλά συν 0,80 € για κάθε επιπλέον κιλό) από την αξία της επιστροφής.

Για Κύπρο: Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να καλέστε την ACS Κύπρου στο 77 777 227 και να ενημερωθείτε για το πλησιέστερο κατάστημα ACS όπου μπορείτε να δώσετε το επιστρεφόμενο δέμα (κόστος 2€ έως 2 κιλά) ή ζητήστε να το παραλάβουν από τον χώρο σας με την υπηρεσία ACS D2D (κόστος 3,60 € έως 2 κιλά)

Για την γρήγορη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να εσωκλείετε στο επιστρεφόμενο δέμα συμπληρωμένη τη Δήλωση Υπαναχώρησης που θα βρείτε στο δέμα σας ή σημείωμα με τα στοιχεία που δηλώσατε κάνοντας την παραγγελία και οδηγίες για το αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση. Μπορείτε να εκτυπώσετε τη Δήλωση Υπαναχώρησης εδώ

4.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας που έχετε λάβει αναφέρει τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Εάν η ημερομηνία παράδοσης έχει παρέλθει, επικοινωνήστε μαζί μας για να το διερευνήσουμε. Ο πιο γρήγορος τρόπος επικοινωνίας είναι να μας στείλετε μήνυμα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@cloud9byl.gr ή να μας καλέσετε στο 2102706088

5.ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΩΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ;

Θα πρέπει να λάβετε την επιστροφή / πίστωση σας εντός 10 ημερών από την επιστροφή ενός είδους σε εμάς. Για να ενημερωθείτε σχετικά με τις επιστροφές, μπορείτε να στείλετε email στο info@cloud9byl.gr ή να καλέσετε το 2102706088.

6.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Ελέγξτε την απόδειξή σας καθώς ενδέχεται να παραδίδουμε σε πολλαπλά δέματα. Στην απόδειξη σας αναγράφεται ποιο είδος πρόκειται να παραδοθεί με επόμενη αποστολή. Για τα είδη που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα χρειάζεται λίγος χρόνος για να ανανεωθούν τα αποθέματα της εταιρείας. Η εταιρεία κάνει ότι είναι δυνατόν για να σας στείλουμε και τα υπόλοιπα είδη το συντομότερο. Βεβαίως, από τη στιγμή που παραλαμβάνετε την παραγγελία σας τμηματικά, χρεώνεστε έξοδα αποστολής μόνο για την αποστολή του πρώτου μέρους της παραγγελίας σας. Εάν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 2102706088 ή στείλτε email στο info@cloud9byl.gr

7.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΤΗΣ FASHION VALLEY ΙΚΕ;

Eίμαστε οι ίδιοι designers και παραγωγοί και οι πρώτες ύλες που επιλέγουμε υφίστανται όλους τους ελέγχους υφασμάτων βάσει των διεθνών προδιαγραφών. Ράβουμε σε επιλεγμένους συνεργαζόμενους προμηθευτές οι οποίοι τηρούν απαραίτητα τους κανόνες του Διεθνούς Οργανισμού εργασίας. Σας προτείνουμε ρούχα με εγγυημένη ποιότητα για ένα με προσωπικό στυλ για all day άνετο ντύσιμο που κολακεύει τη σιλουέτα σας και θα είναι στα αγαπημένα της γκαρνταρόμπα σας.

8.ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;

Μετρηθείτε με τη μεζούρα σφιχτά πάνω στο σώμα σας. Συμβουλευτείτε τον οδηγό μεγεθών. Μπορείτε αν έχετε κάποια απορία να μας καλέσετε στο 2102706088 ή εναλλακτικά να μας στείλετε τις μετρήσεις σας με email στο info@cloud9byl.gr

9.ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ;

Βεβαιωθείτε ότι ο κωδικός προσφοράς ισχύει για τα είδη που αγοράζετε. Μπορείτε να δείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις για τη χρήση των κωδικών προσφοράς εδώ. Δεν μπορούμε να προσθέσουμε κωδικούς προσφοράς σε παραγγελίες αφού ολοκληρωθούν.

10.ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

Θα ελέγξουμε τον λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων συναλλαγών, των πληροφοριών πληρωμής και των παραγγελιών και των επιστροφών, μόλις λάβουμε το σχετικό ερώτημά σας με μήνυμα στο info@cloud9byl.gr ή εναλλακτικά τηλεφωνήστε στο 2102706088.

11.ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ;

Μπορείτε να ζητήσετε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης κάνοντας κλικ εδώ

Εάν χρειάζεστε επίσης να επικαιροποιήσουμε την διεύθυνση σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 2102706088 που θα μπορέσει να σας βοηθήσει.

12.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ;

Λυπούμαστε αν η παράδοσή σας δεν έγινε όπως αναμενόταν. Ο μεταφορέας θα πρέπει να επαναλάβει την προσπάθεια παράδοσης την επόμενη ημέρα. Εάν αυτό δεν επιτευχθεί παρακαλούμε ι να επικοινωνήσετε μαζί μας, στο info @ cloud9byl ή καλέστε στο 2102706088

13.ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΙΣΤΑ ΕΠΙΘΥΜHTΩΝ ΜΟΥ;

Κατά την περιήγηση στον ιστότοπο ανάμεσα στα μοντέλα που εξετάζετε μπορεί να συναντήσετε ένα μοντέλο που σας ενδιαφέρει, αλλά δεν σκοπεύετε να το αγοράσετε αμέσως. Μπορείτε να προσθέσετε αυτά τα μοντέλα στο καλάθι αγορών σας για μελλοντική αναφορά. Αν αποφασίσετε να αγοράσετε ένα από τα μοντέλα που βρίσκονται στη λίστα επιθυμητών σας, απλά θα χρειαστεί να το μετακινήσετε στο καλάθι αγορών σας κάνοντας κλικ στο κουμπί “Μετακίνηση στο καλάθι”.  

14.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ;

Για να πληρώσετε σε μηνιαίες δόσεις, πρέπει να χρησιμοποιήσετε πιστωτική κάρτα που εκδίδεται από ελληνική τράπεζα. Μπορείτε να ρυθμίσετε την αγορά σας ως κατωτέρω:

Ποσό αγοράς 

Άτοκες δόσεις 

 60€-150€

Έως 5 άτοκες δόσεις

 150,01€ και άνω

Έως 10 άτοκες δόσεις

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τις πιστωτικές κάρτες που υποστηρίζουν τις μηνιαίες δόσεις online.

15.ΔΕΝ ΖΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ONLINE ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

Βεβαίως ακόμα και εάν είστε κάτοικος εκτός Ελλάδας ή Κύπρου, μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να επιλέξετε courier ως μέθοδο παράδοσης και η πληρωμή είναι δυνατή μέσω πιστωτικής κάρτας. Σε κάθε περίπτωση, θα ελέγξουμε και θα σας στείλουμε email ενημερώνοντας σας τον πιο οικονομικό τρόπο για να λάβετε τις αγορές σας

16.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;

Ελλάδα

Λαμβάνετε τις παραγγελίες σας ΔΩΡΕΑΝ σε όλη την Ελλάδα ανεξαρτήτως αξίας και τρόπου πληρωμής.

Κύπρο

Αποστέλλουμε τις παραγγελίες σας, ανεξαρτήτως αξίας και τρόπου πληρωμής με μικρή οικονομική χρέωση 5 ευρώ ανά παραγγελία. Σε περίπτωση που κάποιο από τα παραγγελθέντα είδη δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα το λάβετε μόλις υπάρξει το απόθεμα χωρίς έξοδα.

17.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ;

Για παράδοση εντός Ελλάδας Τα δέματα παραδίδονται με courier εντός 2-5 εργάσιμων ημερών ανάλογα με το σημείο προορισμού.

Για παράδοση στην Κύπρο Τα δέματα παραδίδονται από διεθνείς μεταφορείς εντός 4-7 εργάσιμων ημερών

Για παράδοση εκτός Ελλάδας Η παράδοση εκτός Ελλάδας διατίθεται μόνο μέσω courier. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη χώρα προορισμού.

18.MΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ;

Βεβαίως! Απλά πρέπει να μας το ζητήσετε εγκαίρως ώστε να δρομολογηθεί η όποια αλλαγή διεύθυνσης παραλαβής.Για να εξυπηρετηθείτε στείλτε μας email στο info@cloud9byl.gr ή τηλεφωνήστε μας στο 2102706088

19.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΕΙΔΗ;

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα εμφανίζονται καθημερινά τα είδη στα οποία υπάρχουν αποθέματα. Μόλις ένα είδος ή κάποιο χρώμα εξαντληθούν δεν παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Εύκολος τρόπος επιστροφής

Για Ελλάδα: Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να παραδώσετε τα επιστρεφόμενα είδη στο πλησιέστερο κατάστημα ACS, χωρίς να πληρώσετε και θα παρακρατήσουμε το κόστος αποστολής (2,95 € έως 2 κιλά συν 0,70 € για κάθε επιπλέον κιλό) από την αξία της επιστροφής.

Για Κύπρο: Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να καλέστε την ACS Κύπρου στο 77 777 227 και να ενημερωθείτε για το πλησιέστερο κατάστημα ACS όπου μπορείτε να δώσετε το επιστρεφόμενο δέμα (κόστος 2€ έως 2 κιλά) ή ζητήστε να το παραλάβουν από τον χώρο σας με την υπηρεσία ACS D2D (κόστος 3,6€ έως 2 κιλά)

Για την γρήγορη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να εσωκλείετε στο επιστρεφόμενο δέμα συμπληρωμένη τη Δήλωση Υπαναχώρησης που θα βρείτε στο δέμα σας ή σημείωμα με τα στοιχεία που δηλώσατε κάνοντας την παραγγελία και οδηγίες για το αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση.